Käteni tärisevät, tunnen pelkoa. Tämä blogi on kummitellut mielessäni, en ole uskaltanut ajatella kummemmin, sitten. Nyt. Uhmasin laittoman hidasta nettiäni, kirjoitin osoiteriville vuodatuksen osoitteen ulkomuistista, muistin tunnukseni, salasanani, kaiken virheetömästi. Pelolla odotin sivun latautumista, avaan blogini välilehdelle, odotan tuskallista latautumista. Pelko kasvaa
Positiivinen viesti viimeisimpänä päivityksenä.

Typoja vaikka muille jaettavaksi.

Pelotti lukea synkähköjä kirjoituksiani. Tekisi mieli poistaa tämä blogi, mutta ei kuitenkaan. Tämä on vain osoitus minun selviytymistarinastani. Perkele, minä pystyin siihen! Olen selvinnyt siitä, olen selvinnyt! Käteni tärisevät ja samalla hymyilen.

Mitä elämääni kuuluu?
Asun edelleen pienryhmäkodissa keskelle ei-mitään, opiskelen pienessä lukiossa toista vuotta. Olen löytänyt paljon hyvää ja kaunista elämästäni, muista ihmisistä ja maailmasta. Ehkä jopa itsestäni. Voin väittää elämän kantavan. Totisesti, kun luin noita vanhoja tekstejä tajusin kuinka hyvin asiat nyt tosiaan ovatkin! (Heh, minä itkin vielä hetki sitten sitä, että söin muka liikaa. Ja nyt vain hymyilyttää.) Haluaisin syleillä maailmaa. (Ja ottaa iltalääkkeeni ja ehkä nukkua.) Mutta tuntuu siltä, että olisi niin paljon kerrottavaa vanhalle ystävälleni. Herra A:lle ja blogilleni. Todistaa elämän voittaneen kuusnolla.

Lääkitysfaktaa vaikka todisteeksi. En ole tarvinnut temestaa yms. (rauhoittavia siis) ootappa.. Yli kolmeen vuoteen. Lääkkeeni on nykyään tablettimuotoinen Risperdal, ja se on vain ylläpitävä, 3 mg. Minulla todettiin migreeni, tuossa pari vuotta sitten, minkä johdosta syön 20 mg Noritrenia (plus kohtauslääkkeenä Sumatriptan Actavista). Ja öm. Niin, en ole viillellytkään vuosiin, ja vasemman käteni arvet ovat lähes poissa. Siis, niitä ei oikein enää talven kalvettamalla iholla huomaakaan. Reisieni arpia ei näe. Ja ehhheh. Olen lihonut takaisin normaalipainoikseksi. ^^ Mihin suhtaudun sitten vähän miten milloinkin.

Aa, voisin kirjoittaa vaikka sata sivuisen esseen tähän, mutta ehken tee sitä. Jotenkin nyt tuntuisi siltä, että herättelisin tämän blogin eloon. Mutta mitä järleä siinä olisi? Kuittaa nyt Tyttö tulta ja tappuraa. (Joka on jääräpäiseksi leimattu.)